Public relations
Hvem er kunden? Hvor finner jeg min målgruppe? Hva slags innhold er det som treffer og gir gjennomslag?
Med en god og strategisk kommunikasjonsstrategi og en solid plan, kan du skape synlighet, vekst og verdier verdt millioner.
Vi har metodene som sikrer effektiv kommunikasjon i flere kanaler.
Dette gjør vi
Ønsker du bistand med å lage innhold som treffer kundene eller utforme pressemeldinger som gir medieomtale, står vi klare til å hjelpe.
- Vi utarbeider kommunikasjonsstrategier tilpasset din virksomhet og gjennomfører effektive planer.
- Vi bistår deg gjerne med å lage dine egne hjemmesider.
- Vi utarbeider effektivt innhold som treffer kundene.
Trenger du foto eller å lage en video som kan brukes til intern kommunikasjon, omdømmebygging eller som et profilerende budskap på sosiale medier, har vi ekspertisen.Med erfaring som ansvarlig redaktør i riksmedia og ekspertise innen forbrukerjournalistikk, vet vi hva som skal til for å få gjennomslag og verdi.
5 tips for å lykkes med god kommunikasjon
NETTSIDE: Med en innbydende hjemmeside som kan by på solid innhold, framstår virksomheten din som profesjonell overfor kunder og samarbeidspartnere. Hjemmesiden er base for innhold som kan spres i nyhetsbrev eller i sosiale kanaler. Fyller du denne siden med relevant, kundefokusert og søkemotoroptimalisert innhold, vil du hele tiden kunne få flere leads.
BLI SYNLIG GJENNOM GOD HISTORIEFORTELLING: Godt innhold er alt! Det viktige er å fortelle de riktige historiene på rett måte i rett kanal til rett tidspunkt.
EFFEKTIVE NYHETSBREV: Dette er den mest kostnadseffektive direktekommunikasjonen man kan ha med kunder/interessenter. Godt utformede nyhetsbrev med variert og engasjerende innhold gir abonnentene verdi og nytte.
PRESSEMELDINGER SOM FÅR GJENNOMSLAG: Medieomtale har tre klare fordeler: Du når ut hos en troverdig aktør, det har tre ganger høyere oppmerksomhet og verdi enn betalt annonsering – og det er gratis! Journalister er travle og overøses av aktører som ønsker omtale. En riktig utformet pressemelding med riktig oppfølging, er effektivt.
BLI EN RACER PÅ SOSIALE MEDIER: Dette er svært effektive plattformer for å nå ut til kunder – gitt at det brukes riktig. Facebook er Norges største medieplattform med 3,5 millioner brukere over 18 år. Ønsker du å bygge merkevare og få følgere, må du vite modus på mottakerne for å treffe med ditt budskap.
Ta kontakt med oss i Best Advisor for å lykkes med kommunikasjon!